Skip to content

Odličnim rezultatima završena akcija čišćenja u Parku prirode Hutovo blato

Velikom akcijom čišćenja u Parku prirode Hutovo blato, završio je ekološki projekt u sklopu međunarodne inicijative „Be smarter. Save Water“. Vođeni podacima da prosječno domaćinstvo godišnje troši 182.500 litara vode, a da slavina, s koje svake sekunde iscuri kapljica vode, mjesečno uzrokuje gubitke od 625 litara najdragocjenije tekućine na planeti Zemlji, Henkel Beauty Care pokrenuo je inicijativu, kojoj je cilj probuditi svijest o prekomjerenom trošenju vode.

U suradnji s tvrtkom dm drogerie markt, a uz pomoć Ronilačkog kluba Bosna, ova je inicijativa u Bosni i Hercegovina zaživjela u obliku akcije čišćenja u Parku prirode Hutovo blato. Pokretanjem prodajne akcije, građani su se upoznali s novom Henkelovom inicijativom i mogućnošću da sudjeluju u ovoj akciji kojoj je cilj podizanje svijesti o odgovornom i održivom ponašanju. Doprinos kupaca Fa, schauma i Vademecum proizvoda u periodu od 2.5. do 24.7. u dm prodavnicama širom BiH rezultirao je uspješnom intervencijom ronioca, koji su i na ovaj način poslali poruku koliko je važno očuvati Hutovo blato kao biser prirode i i nacionalni spomenik Bosne i Hercegovine.

Hutovo blato poznato je kao iznimno stanište za brojne biljne i životinjske vrste. Ovaj rezervat jedinstvena je oaza koju smo danas uljepšali. Akcija čišćenja bila je izazovna, ali s vrlo dobrim rezultatima. No svakako je najbitnije to da smo ljude potaknuli na razmišljanje“, potvrdio je Hrvoje Gavrančić, predsjednik Ronilačkog kluba Bosna. Ipak, s rezultatima čišćenja najsretniji su u Hutovom Blatu, jednoj od tri međunarodno zaštićene močvare u Bosni i Hercegovini, uz Livanjsko polje i jezero Bardaču. „2001. godine Park prirode Hutovo blato upisan je u listu močvara od međunarodne važnosti po metodologij Ramsarske konvencije i registrirano je pri UNESCO-vom Direktoratu u Parizu. To je samo jedan u nizu dokaza kolika je važnost ovog parka za Bosnu i Hercegovinu. Drago nam je da se ovom akcijom potaknulo naše sugrađane na akciju i da se radi na podizanju svijesti o važnosti i našeg parka, ali i ostalih voda u našoj zemlji, jer prema podacima Ujedinjenih nacija, više od 1,2 milijarde ljudi živi u područjima na kojim vlada oskudica vode i zbog takvih šokantnih brojki trebamo čuvati svaku kap naših voda“, objasnio je Nikola Zovko, direktor javnog poduzeća Park prirode Hutovo blato.

Međunarodno važno zaštićeno područje i nacionalni spomenik Bosne i Hercegovine zaslužuje stalnu brigu i pažnju šire zajednice, a partneri u ovom projektu to su i dokazali. „Jako smo ponosni na ovu zajedničku kampanju s partnerom dm BIH. Drago nam je što su naši kupci prepoznali važnost ovakvih akcija i što su dali svoj doprinos u održavanju ovog prirodnog rezervata što čišćim. Priroda se pobrinula da možemo uživati u ovakvim ljepotama, ali naša je zajednička odgovornost briga o okolišu i očuvanju prirodnih resursa“, kazala je Mirna Vuksan, marketing manager Henkel Adria.

„IZJAVA“, – dm drogerie markt.

Ovim projektom organizatori su željeli podsjetiti na značaj vode kao osnovnog prirodnog resursa koji omogućava život ne samo ljudima, već i biljkama i životinjama, a Hutovo blato je izuzetan primjer staništa koje brine o svim živim bićima. Čišćenje ovog jedinstvenog parka prirode nije moglo završiti s boljim rezultatima i ljepšom atmosferom. Sa registriranih 163 vrste ptica, 630 biljnih vrsta, te bogatim ribljim fondom u pet jezera, Hutovo blato prostire se na skoro 8.000 hektara u neretvanskoj dolini i smatra se jednim od najvećih zimovališta ptica u Europi.

Back To Top